sobota, 31 sierpnia 2013

Wrażeń ze ślubu i wesela część 5

Odcinek pt. Któż nie lubi rozpakowywać prezentów...


Ewidentnie uznaliście, że na książkę nie zawsze jest czas, za to alkohol każdemu życie umilić potrafi ;) Cała świta trunków została wprawdzie w Metelinie, zabraliśmy jednak ze sobą 4 flaszeczki, z czego na dzień dzisiejszy zostały 3. Przywieźliśmy także kilka książek. Jeśli ktoś jest zainteresowany tym, czy jego mózg jest bardziej kobiecy czy bardziej męski, oraz dlaczego odwracam mapę do góry nogami, podczas gdy Jędrek czyni to w głowie, polecam: Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie potrafią czytać map. Oboje wykonaliśmy test, z którego wynika co następuje:

  • mózg Jędrka jest bardziej męski
  • mózg Beaty jest bardziej kobiecy

Dlatego też Jędrek odbierając telefon od mamy przycisza/wyłącza telewizor, a Beata - przez dobrze wykształcone podniebienie - szybko uzależnia się od słodyczy.

Jedna z otrzymanych butelek zainteresowała nas szczególnie:



A oto co znaleźliśmy w środku:



Very funny!!! :-D

Bardzo miłą pamiątką będą wszystkie dedykacje, które otrzymaliśmy w kartkach z życzeniami oraz w książkach - schowaliśmy je w pudełku z pamiątkami ślubnymi, i bez obaw, nie wyniesiemy ich ani do piwnicy, ani na strych, by uległy zapomnieniu (bo nie posiadamy ani piwnicy, ani strychu! ;)

W pracy pojawiłam się zaledwie na 1 dzień, po czym dostałam zwolnienie lekarskie i narkotyki, które mają zwalczyć zapalenie zatok. Pytam Jędrka, czy wzięłam już dzisiaj tabletki w porze obiadu. Jędrek: Nie było obiadu... :( Oczywiście teorii na temat przyczyn mojej choroby jest wiele, ale nie będę ich wymieniać ;P W pracy czekały na mnie niespodzianki i prezenty, także własnoręcznie wykonane (dzieło Anety). Wszystkie bardzo nam się podobają (Pawle - półmiski także:))

A teraz jak na porządną żonę przystało, muszę wynagrodzić Mężowi brak obiadu. Kochanie, oczywiście, że pozwolę zabrać się do restauracji! (2)5 minut i jestem gotowa! ;)

Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)