środa, 9 października 2013

Wrażeń ze ślubu i wesela część 7

Na początek jeszcze 1 zdjęcie z pleneru:

Jędrek (no chyba sobie żartujesz, ja, dżentelmen rangi Nicka Woostera, mam włożyć ręce do kieszeni?)
Beata (ale ja dobrze?? O tak zarzucić tą sukienką?)


Przygotowane przez nas menu:


Regulamin wesela:


Uśmiech Jędrusia na widok przyszłej żonki:


I Beaty, na widok przyszłego męża:


Sprostowanie: Miesiąc PO Paulina (z pełnym podekscytowaniem) pyta Jędrka (który podchodzi do tych kwestii jak do kiosku po gazetę):

- ale co sobie pomyślałeś, jak zobaczyłeś Beatę, podobała Ci się w tej sukience?
- nie zwróciłem uwagi na sukienkę, nie wiem... hmmm... wiedziałem, że będzie dobrze wyglądać...


Piotrek (Jędrek co Ty robisz, chłopie!)
Jarek (ślub jak ślub, od rana nie jadłem, kiedy będzie jedzenie?)
Jaś, którego ledwie widać, za to wyraźny uciesz na twarzy


Dokument urzędowy, schowajcie, żeby gdzieś w trakcie imprezy nie zginął. I przykładnie się bawić! ;)


...dlatego też drinki były bezalkoholowe:


cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)