środa, 22 października 2014

Koncert Mamy Dzieci - polecam!

To zdjęcie to ukoronowanie mojego pobytu u Jędrka. Tzn. nie u Niego w domu, bo jeszcze mieszkamy razem :D, ale w pracy. Chyba widziałam Dawida Podsiadło, ale podkreślam - chyba - bo trudno to ostatecznie stwierdzić. Goka bym rozpoznała, ale tego chyba pod inną telewizją trzeba szukać. A właśnie, czy ktoś ma kontakt do Goka? :)




Bo tak sobie właśnie uświadomiłam, że [z ubrań] kupuję właściwie tylko takie rzeczy, które pasują do innych rzeczy. No zero ekstrawagancji po prostu, zero. Gok pewnie kazałby mi kilka ciuchów wyrzucić totalnie, ale w to miejsce miałabym nowe ;) Chociaż pewnie zaraz kazałby mi flirtować z facetami. No a ja już mam, to nie chcę. No to jednak nie, proszę mnie z Gokiem nie kontaktować.




I tradycyjnie - polecam oraz zapraszam na Październikowy Dzień Dziecka w teatrze Żydowskim. Bilety-cegiełki można kupić w kasie teatru albo przelewając kwotę 60 zł na konto Fundacji Mamy Dzieci. Fundacji, którą współtworzy Agnieszka i której nie sposób odmówić :) Bawcie się dobrze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)