wtorek, 4 sierpnia 2015

Zabytkowe mosty w Stańczykach

Majestatyczne niczym Statua Wolności, wyglądem przypominają rzymskie akwedukty. A wszystko to w Polsce, na Mazurach, i chociaż nigdy nie pełniły takiej funkcji, nazywane są akewduktami Puszczy Rominckiej.

Dwa mosty kolejowe, każdy o długości 180 metrów i wysokości 36 metrów, dziś stoją i po prostu ciekawie wyglądają. Taką funkcję spełniają zresztą od dawna, bo ostatni pociąg przejechał tamtędy jesienią 1914 roku.

Tu je znajdziecie:



A tak dziś wyglądają:




Częstotliwość mojego pisania drastycznie spada, a to wszystko z powodu upałów. Czy Wam też się nie chce tak jak mi?

7 komentarzy:

  1. Oj nie chce, tyle że ja mam zastój z pisaniem pracy seminaryjnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że w Polsce takie atrakcje są. Przypominają mi ten ze Spoleto, niedaleko nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyglądają. Muszę kiedyś pojechać tam i je zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wyglądają. Muszę kiedyś pojechać tam i je zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam straszny problem ze zmobilizowaniem się do pisania. Właśnie wróciłam z Grecji i na pocieszenie mogę dodać, że u nich jeszcze goręcej niż u nas. A mosty w Stańczykach są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam upałów dość i nic mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Genialny pomysł na wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)