wtorek, 26 kwietnia 2016

Ciii... Lenka śpi




Wczoraj wpadł mi w ręce wykaz, ile to śpią niemowlęta. No i muszę się pochwalić, że nasze dziecko jest z tych, co to wszystko "lepiej" i "bardziej", bo z niego wynika, że Lena ma już jakieś pół roku... W dzień robi sobie jedynie krótkie drzemki, za to w nocy potrafi ciągiem przespać 7 godzin. Ale cóż z tego, skoro w dzień robi sobie jedynie krótkie drzemki... Dla Lenki mamy 7 godzin snu w nocy to wcale nie jest za dużo. Dla Lenki mamy snu nigdy dość! :)




Co jednak ciekawe, niemowlę (w teorii) łatwiej obudzić. Onegdaj próbowaliśmy to zrobić. Po jakichś 20 minutach wreszcie się udało. Nie wiem dlaczego do tej pory delikatnie kładłam się na łóżku uważając, żeby nie zaskrzypiało, a Jędrek wychodził kichać do łazienki.




Kiedyś dostałam masażer do stóp, ale na czas ciąży schowałam go głęboko w szafie właśnie po to, by kiedyś, kiedy już Lenka będzie z nami, zapewnić sobie ten luksus odprężenia. Przez tydzień stał koło szafy, aż się zakurzył, bo ilekroć chciałam go uruchomić, ona akurat bardzo mnie potrzebowała ;) Późnym wieczorem nie potrzebowałam już masażera, potrzebowałam spać.




Obecnie większą część dnia spędzamy na macie. Długie spacery na deptak zamieniłyśmy na krótsze, w okolicach domu, po tym, jak na deptaku (40 minut od domu) to Małe stwierdziło, że ono nie chce już leżeć w wózku i woli oglądać świat z perspektywy dorosłego. Ja też chciałam wtedy płakać :D




3 tygodnie temu odwiedził nas Jarek i ułożył mi plan treningowy. Takie tam, aby wzmocnić plecy (czytaj: nosi bobasa ponad zdrowie i rozsądek) i przywrócić jako taką formę. Do tej pory ćwiczyłam raz, z czego ostatniego ćwiczenia nie zdążyłam już zrobić. Zresztą powiedzcie sami, czy przysiady w pięciu seriach po 35 to jest mało. Pozostawiam temat do refleksji.





Nie pytajcie dlaczego Lenka nosi łapki niedrapki, tylko kiedy. Lenka nie nosi łapek niedrapek dlatego, że się drapie albo wkłada je do buzi. Lenka łapki niedrapki nosi wtedy, kiedy jej mama ma rozpuszczone włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)