poniedziałek, 10 czerwca 2013

Dwójka na torcie

Nasz obrączkowy skończył swoje 2 lata, chociaż nie wykazuje się jakimś zawrotnym tempem kumactwa w porównaniu do 2 lat w:

  • fabryce Volkswagena, gdzie w ciągu 2 lat od stworzenia VW Golfa I, sprzedano jego milionowy egzemplarz,
  • budowie Wieży Eiffla (2 lata i po robocie)
  • lotnictwie; 1947 - przekroczono prędkość dźwięku, 1949 - pierwszy oblot dookoła Ziemi bez międzylądowania (94 godziny)

Dało się za to zauważyć megaprogres w dmuchaniu świeczki. Przyjmijmy jednak, że chodziło o kształt. Kto by chciał dmuchać "jedynkę"? Dwójka wygląda o wiele lepiej!


Niestety prezent od nas stoi w garażu odkąd popadł w niełaskę. Czyli odkąd go dostał. Posadził swoje małe pupsko ze 2 razy i po zabawie! W ogóle na nim nie jeździ, a tyle czasu się zastanawialiśmy, które jeździdło wybrać... Wera nawet się zaangażowała (siedzi w temacie, odkąd panuje szał na bajkę AUTA). Nie ma jednak w domu w Metelinie nikogo równie małego, kto mógłby przejąć zabawkę, więc albo się do niej przekona, albo poczeka na Stasia ;o)

Popchnęliśmy kilka spraw do przodu, postęp w rozdawaniu zaproszeń to już 80%, dekoracje - w miarę dogadane, menu - do ustalenia, samochód - jest, śpiew podczas ślubu - 50/50. Mój przyszły Mąż jest moim idealnym dopełnieniem, kiedy ja zaczynam mówić A, On dopowiada B, C i jeszcze D. Stwierdził, że to On będzie głową rodziny i tyle. Ale zaznaczył, że ja mam być szyją, żeby Nim kręcić. Chyba mogę Mu zaufać - "uf uf" :D

Dekoracje na stołach mają zależeć od designu mojego bukietu, więc jeśli wziąć na serio słowa Jędrka w kwestii rzeczonego bukietu, to na stołach w wazonach będą wiechcie pokrzywy. Uprasza się o zachowanie dystansu - "kwiatów" nie głaszczemy i nie krytykujemy. Bo zwiędną, a to przynosi pecha GOŚCIOM :-P

Ladies and Gentelman, meine Damen und Herren - oto nasze obrączki:


Alka musiała się chwilę zastanowić, dlaczego Beata jest napisane na tej większej...

PS Żółw (widoczny na torcie) nie był jadalny - próbowałam, ale odgryzłam jedynie nogę, która była twarda jak żelki z Biedronki. Alka straszy, że żółw wyląduje na naszym torcie weselnym. Swoją drogą podoba mi się wizja Alki w centrum wydarzeń skradającej się niepostrzeżenie z żółwiem :)

PS 2 Oczywiście - Taylor Swift nie było!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)