niedziela, 3 sierpnia 2014

Turcja i jeden z 7 cudów świata starożytnego

Dzisiaj zabieram Was do Turcji. Nie przeżyjecie jednak spotkania na styku kultur, nie zaskoczy Was odmienność. Ku mojemu rozczarowaniu Bodrum jest tak europejskie jak chiński jest chiński bazar.




Mauzoleum w Halikarnasie (Bordum), a raczej to, co po nim zostało. Kiedyś znajdował się tu grobowiec Mauzolosa - od jego imienia późniejsze wielkie grobowce wzięły swą nazwę:




Łups, chyba coś przewróciłam ;o)




Nabyłam ręcznie malowaną miskę, której długo szukałam. W gratisie dostałam też maleńką przypinkę z okiem proroka. Zdjęcie miski dodam kolejnym razem. Albo lepiej: najpierw ją czymś wypełnię, np. fawą.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)