czwartek, 31 października 2013

Drugi z długich weekendów

Drugi dla nas, bo tydzień temu urlopowaliśmy w piątek. Jutro też, a za tydzień wolny poniedziałek. Czyż to nie wspaniała kombinacja?

Zakochałam się w tej piosence:


i mimo, że włączyłam ją dzisiaj po raz tzrydziestyktóryśtam nie zdążyła mi się znudzić ;)

Nie będziemy siedzieć w Warszawie w weekend :D To jest pierwsza dobra wiadomość. Dostałam w prezencie buty :) To jest druga dobra wiadomość. A trzecia jest taka, że Jędrek zhackował własną stronę.


Już wiadomo o co chodzi z tymi świętymi na fb, a ja tam obchodzę Halloween. W tym roku postanowiłam przebrać się za jakąś urodziwą damę. Najzwyczajniej nie chce mi się szukać kostiumu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Ty nie będziesz się nudzić przez 30 sekund, a ja będę miała motywację, aby dalej pisać :)